تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

پیوندها

۱۷ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

کارهایی که با سفر به بانکوک می توان انجام داد

gashthatour gashthatour | دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ق.ظ

کارهایی که با سفر به بانکوک می توان انجام داد


 معمولا تور بانکوک در میان سایر شهرهای تایلند کوتاه است و شاید زمان زیادی را برای گشت و گذار در تمام نقاط شهر نداشته باشید.در مدت زمان کوتاهی که در تور بانکوکبه سر میبرید بهتر است که لیست کاملی از کارهایی که با سفر به بانکوک باید انجام داد تهیه کنید و نهایت استفاده را از این مدت زمان کوتاه ببرید.
بازدید از زندگی زیر آب در بانکوک
یکی از بزرگترین آکواریوم ها در جنوب آسیا و در تور تایلند در بانکوک واقع شده است و برخی بدان اقیانوس جهان لقب داده اند. آکواریوم های زیادی در تور تایلند وجود دارد و مجموعا این بخش از سفر را برای مسافران لذت بخش تر کرده است. یکی از تفریحات مهیج برای کودکان در تور نیز بازدید از همین آکواریوم ها می باشد.

  • gashthatour gashthatour

سفری شگفت انگیز به سرزمین کاخ ها با تور روسیه

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۴۲ ب.ظ


سفری شگفت انگیز به سرزمین کاخ ها با تور روسیه

تور روسیه توری رویایی و شگفت انگیز است و به هر شهری از این کشور که سفر کنید ردپای تاریخ و فرهنگ را مشاهده خواهید کرد. بزرگترین شهر روسیه مسکو است که زیباترین و مجلل ترین کاخ های مربوط به پادشاهان تزار را میتوانید در این شهر جست وجو کنید. تور روسیه از هر نظر در میان برترین تور ها از نظر گردشگران در سطح جهانی معرفی شده است و آثار تاریخی آن با توجه به قدمت چندین و چند ساله این کشور بی نظیر و بی شمار است. کاخ های روسیه یکی از بناهای تاریخی این کشور هستند که گویای تاریخ و تمدن آن در تور روسیه و برای گردشگران می باشند. لذا شما را به سفری شگفت انگیز به سرزمین کاخ ها در تور روسیه دعوت می کنیم.


راهنمای سفر شگفت انگیز به سرزمین کاخ ها در تور روسیه

  • gashthatour gashthatour

زیگورات ماندگار گوهر تمدن بشریت در تور عراق

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ

اور یکی از شهرهای تاریخی در تور عراق است که اغلب توریست ها با عنوان سرزمین ماسه های بی پایان یا ساخت آجرهای زرد سومری آن را می شناسند. این شهرستان در زمین های بایر و در لبه منطقه های جنگی واقع شده است. گاهی دمای اور به 120 درجه می رسد و انعکاس اشعه های درخشان خورشید میان ماسه های آن به خوبی دیده می شود. زیگورات زیباترین اثر تاریخی در شهرستان اور است. با این که اور بعد از حکومت صدام حسین به ویرانه تبدیل شد و طی جنگ های مختلفی در حال حاضر شهری مسکونی نیست؛ اما خوشبختانه زیگورات باقی مانده از دوران سومریان باستان به خوبی در تور عراق قابل تردد است.
اگر قصد سفر به شهر باستانی اور و بازدید از زیگورات ماندگار گوهر تمدن بشریت در تور عراق را دارید این مطلب را از دست ندهید.

  • gashthatour gashthatour

کوهستان گردی را با سفر به تاناتروجا در تور اندونزی تجربه کنید

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ب.ظ


کوهستان گردی را با سفر به تاناتروجا در تور اندونزی تجربه کنید

مجمع الجزایر اندونزی گنجینه های بی نظیر و بی حد و حصری دارد.  فرهنگ و آداب و رسوم این مناطق با این گنجینه ها تلفیق می شود و نهایتا بهترین تجربه را با تور اندونزی برای گردشگران رقم می زند.
در حدود 13500 جزیره تحت پشتیبانی و حکومت اندونزی قرار دارند که متفاوت ترین و یکی از محبوب ترین سواحل را در منطقه به خود اختصاص داده اند. از گردشگری در خیابان های جاکارتا با تور اندونزی تا بازدید از منطقه ی کوهستانی و روستای دورافتاده تاناتروجا.
تاناتروجا در در استان سولاوسی جنوبی اندونزی واقع شده است و سفر بدان منطقه نه تنها شما را از زندگی مدرن شهری در تور اندونزی دور می کند بلکه سفری متفاوت و عقبگرد در زمان خواهد بود.
اگر اندونزی را برای تعطیلات انتخاب می کنید بعد از جاذبه های داخل شهری توصیه می کنیم کوهستان گردی را با سفر به تاناتروجا در تور اندونزی تجربه کنید.


سفر و تجربه کوهستان گردی را با سفر به تاناتروجا در تور اندونزی


معرفی منطقه

  • gashthatour gashthatour

بازدید از ارتش سفالی میراث نهفته در خاک با تور چین

gashthatour gashthatour | شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۲۷ ق.ظ



یکی از عجایب گردشگری در تور چین لشکر سفالی نهفته در خاک است که تعجب هر توریست را بر می انگیزد. زمانی که گروهی مشغول به حفاری در در استان شیان شانکسی در چین بودند با انبوهی از سربازان سفالی مواج شدند که در زیر خاک دفن شده بودند. این کشف بزرگ یکی از بارزترین نمونه های باستان شناسی و زمین شناسی می باشد.

  • gashthatour gashthatour

جاذبه های گردشگری سامویی (بخش دوم)

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ق.ظ



جاذبه های گردشگری کوه سامویی بی شمارهستند و تهیه یک لیست مختصر از دیدنی های این جزیره برای گردش در تور تایلند تقریبا غیرممکن می باشد. تور سامویی در کنار جاذبه های طبیعی بی شمار نظیر سواحل و تفریحات مرتبط با آن، منبع بزرگی از معابد می باشد که برای گردشگرانی که بیشتر به دنبال شناسایی آثار تاریخی هر منطقه هستند مناسب است.

  • gashthatour gashthatour

نکات مهم و خواندنی قبل از سفر به ترکیه (بخش دوم)

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۰۵ ب.ظ

همان طور که گفته شد تعیین اقامتگاه به صورت آگاهانه قبل از سفر و یادگیری لغات و اصطلاحات معروف میان ترک زبانان در سفر با تور ترکیه بخشی از موارد ضروری قبل از سفر با تور به این کشور است. هرچند که سفر به کشور های مختلف به معنای کسب تجربه و آشنایی با مواردی است که تا به حال با آن ها برخورد نداشته اید؛ اما آشنایی با تجربه های دیگران که طی سالیان دراز در سفر با تور ترکیه به دست آورده اند سبب میشود که در سفر خود لذت بیشتری از جاذبه های طبیعی و گردشگری ترکیه داشته باشید و نگرانی دیگری در طول سفر نداشته باشید.

نکات مهم و خواندنی قبل از سفر به ترکیه (بخش دوم)

  • gashthatour gashthatour

نمایش فرهنگ و هنر در موزه ها با تور اسپانیا

gashthatour gashthatour | شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴ ق.ظ



بعد از بازدید از مراکز تاریخی، سواحل خیس دریای مدیترانه، گشت و گذار و عبادت در کلیسا های معرف در تور اسپانیا نوبت به موزه ها، روح  جاذبه های توریستی در تور اسپانیا می رسد.موزه ها نشانگر تاریخ و فرهنگ هر کشور هستند و تور اسپانیا نیز به جهت برخورداری از تاریخ غنی در گذشته های دور موزه های زیادی دارد؛ موزه هایی که  دیدگاه شما را نسبت به گذشته یک کشور، مردمان و تاریخی که پشت سرگذاشته اند تغییر می دهند. به طور خلاصه نمایش فرهنگ و هنر در موزه ها با تور اسپانیا لذت بخش است  و تجربه خوبی خواهد بود.


  • gashthatour gashthatour

سفر به کالیمانتان قلب تپنده بورنئو در تور اندونزی

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۱۲ ق.ظ


سفر به کالیمانتان قلب تپنده بورنئو در تور اندونزی

برخی از نقاط طبیعی و جاذبه های گردشگری در تور اندونزی فضایی متفاوت دارند. برونئو جزیره ای محبوب در کشور اندونزی است که خانه اورانگوتان، پرندگان عجیب و غریب، کرگدن سوماترایی، فیل کوتوله، و مجموعه ای از دیگر موجودات است. کالیمانتان یکی از بخش های مرکزی در این جزیره است که در طول رودخانه  Kapuas، طولانی ترین رود در تور اندونزی قرار گرفته است. با سفر به این بخش می توانید روستاهای مردم بومی دایاک ، نفوذ خارجی کشورهایی نظیر چین، مالزی، و حتی اروپا را در بنادر و شهرستانها در طول راه مشاهده کنید. کوه پیمایی در جنگل های انبوه در کالیماتان جزیره برونئو فرصتی مغتنم برای مشاهده حیات وحش در تور است. سفر به کالیمانتان قلب تپنده بورنئو در تور اندونزی مشاهده تمام زیبایی های طبیعی در یک نقطه و در کشور اندونزی است.

  • gashthatour gashthatour

بهترین رستوران ها در ترکیه (بخش دوم)

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱ ق.ظ

در تور ترکیه بیش از هر چیزی رستوران های رنگارنگ را مشاهده می کنید که به شکل های مختلف غذاهای ترکی را سرو می کنند. وعده های غذایی و شیوه طبخ آن ها در تور اهمیت زیادی دارد و لازم است که از میان رستوران های متعددی که در تور ترکیه میبینید، بهترین رستوران های ترکیه را برای صرف وعده های غذایی خود انتخاب کنید. برخی از بهترین رستوران هایی که محبوبیت و شهرت زیادی در ترکیه دارند و می توانید با خیال راحت از غذای این رستوران ها استفاده کنید عبارتند از:

بهترین رستوران ها در ترکیه (بخش دوم)

  • gashthatour gashthatour