تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

پیوندها

آب و هوای بدروم در بهار و تابستان

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۱۳ ق.ظ



به جز فصل پاییز و زمستان که تقریبا هوای بهاری و مناسبی برای بازدیدکنندگان از بدروم فراهم میشود، فصل های بهار و تابستان با توجه به تعطیلات گسترده تر جهت رزرو تور بدروم ، اهمیت بیشتری دارند.

دمای هوا ، میزان بارش ها و انتخاب پوشش مناسب با توجه به آب و هوای منطقه در زمان های خاص ، مسائلی است که قبل از سفر با تور ترکیه  باید به آن ها توجه کنید. در ادامه با  آب وهوای بدروم درفصل های بهار و تابستان آشنا می شوید.

آب و هوای بدروم در بهار و تابستان

آب و هوای بدروم در بهار

بهار دل پذیر ترین آب و هوا را دارد. در بدروم دمای هوا در این فصل میان 13 تا 21 درجه سانتی گراد بالای صفر متغیر است. ماه مارس و می ، اوج تعادل را میان درجه حرارت و رطوبت هوا می بینید و بنابراین استفاده از سواحل و ورزش های آبی ، متداول تر است.

دمای هوای 17 درجه سانتی گراد برای شنا و حمام آفتاب در سواحل مناسب است و دماهای بالاتر ممکن است سبب حساسیت های پوستی شود. بنابراین به زمان سفر خود در تور بدروم و به این مناطق دقت داشته باشید. با تعدیل رطوبت هوا در ماه های می و آپریل، پیاده روی و کوه نوردی در ارتفاعات بدروم نیز دل پذیر تر میشود.

آب و هوای بدروم در تابستان

پیک یا اوج سفرها به بدروم ، در تابستان است. دمای هوا به صورت کاملا محسوس و ناگهانی تا 30 درجه افزایش پیدا می کند و همزمان با افزایش دما ، در ماه های آگوست و جولای ، مسافران بیشتری برای تور بدروم به این شهر سفر می کنند. جت اسکی و سایر ورزش های آبی در دمای 25 درجه و در ساعات ابتدایی روز در دریای مدیترانه ، یکی از پرطرفدارترین فعالیت های تفریحی است. بادهای ملایمی که در این منطقه می وزد ، سبب میشود که گرمی هوا کمتر حس شود و لذا در این ماه ها ، توریست های بیشتری به این ناحیه سفر کنند. 


منبع: آب و هوای بدروم در بهار و تابستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی