تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

پیوندها

مراکز خرید در تور آنکارا

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۵ ب.ظ


مراکز خرید در تور آنکارا

آنکارا ،  شهری مهم  و صنعتی در ترکیه است که اهمیت بالایی از نظر فرهنگی دارد.  خرید کردن در تور آنکارا و در خیابان های این شهر، یکی از بهترین تجربه ها برای توریست ها خواهد بود ؛ چرا که مراکز خرید و برند های معتبر و بزرگ زیادی در این شهر ، مشغول به فعالیت هستند.
یکی از دلایلی که افراد زیادی تور ترکیه را صرفا برای خرید کردن انتخاب می کنند ، وجود اجناسی است  که با قیمت معقول ، در این شهر به فروش می رسد.


برخی از مراکز خرید در تور آنکارا


خیابان Çıkrıkçılar Yokuşu 
یکی از مهم ترین شریان های شهر آنکارا به جهت خرید و تجارت ، خیابان Çıkrıkçılar Yokuşu می باشد که طرفداران زیادی نیز دارد. در این خیابان ، معروف ترین و قدیمی ترین فروشگاه ها را در تور آنکارا  خواهید دید و می توانید اجناس متنوعی شامل چرم ، جواهرات ، فرش و... را خریداری کنید.
قلعه خرید آنکارا
خرید اطراف این منطقه ، خاص و ویژه است ! افرادی که به دنبال جنس های تخفیف دار و در قالب فروش ویژه هستند ، بیشتر به این قلعه سر میزنند. غالب فروشندگان این منطقه خانم هستند و اجناسی نظیر روسری ، سوغات اصلی تور آنکارا  ، فرش و... را می فروشند.
بازار Bakırcılar Çarşısı
این بازار ، بیشتر به دلیل اجناس مسی مرغوب خود در تور و میان مسافران شهرت دارد؛ البته اگر وقت زیادی داشته باشید و بتوانید خوب جست وجو کنید ، اجناس دیگری نظیر ادویه جات ، وسایل قدیمی و اشیای دستباف را می توانید مشاهده کنید.
فروشگاه Pardaş Perfume
این فروشگاه معروف ، در بلوار آتاتورک آنکارا واقع شده است و در حدود سال 1997 ، برای اولین بار در آنکارا تاسیس شد.  انواع عطر و ادکلن های مرغوب و اصیل را می توانید در این فروشگاه جست وجو و خریداری کنید.

منبع: مراکز خرید در تور آنکارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی