تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

پیوندها

زیگورات ماندگار گوهر تمدن بشریت در تور عراق

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ

اور یکی از شهرهای تاریخی در تور عراق است که اغلب توریست ها با عنوان سرزمین ماسه های بی پایان یا ساخت آجرهای زرد سومری آن را می شناسند. این شهرستان در زمین های بایر و در لبه منطقه های جنگی واقع شده است. گاهی دمای اور به 120 درجه می رسد و انعکاس اشعه های درخشان خورشید میان ماسه های آن به خوبی دیده می شود. زیگورات زیباترین اثر تاریخی در شهرستان اور است. با این که اور بعد از حکومت صدام حسین به ویرانه تبدیل شد و طی جنگ های مختلفی در حال حاضر شهری مسکونی نیست؛ اما خوشبختانه زیگورات باقی مانده از دوران سومریان باستان به خوبی در تور عراق قابل تردد است.
اگر قصد سفر به شهر باستانی اور و بازدید از زیگورات ماندگار گوهر تمدن بشریت در تور عراق را دارید این مطلب را از دست ندهید.


آشنایی با زیگورات ماندگار گوهر تمدن بشریت در تور عراق


شاید کنجکاو باشید نام زیگورات که در تور عراق می شنوید چه پیشینه ای دارد. زیگورات ساختمان هایی عظیم هستند که پله های متعددی دارند و نهایتا به سالن های بزرگی منتهی می شوند. این بنا ها شباهت زیادی با اهرام مصر دارند و اهداف زیادی در پی ساخت آن وجود داشته است. به نقل از برخی منابع زیگورات هایی که امروزه در تورمشاهده می کنید مقدس هستند و جنبه عبادی برای ساکنان عراق داشته اند. برخی نیز تصور می کنند این مکان ها پناهگاه هایی امن برای بزرگان سومری بوده است که منحصرا در آن رفت و آمد داشتند.
تاریخچه زیگورات در تور عراق
زیگورات در سرتاسر تور عراق وجود دارد؛ اما قدیمی ترین و بهترین نمونه های معماری آن مربوط به 2000 سال پیش از میلاد است که در تور عراق و شهر اور مشاهده می کنید.
اورنامو، پادشاه اور در زمان های قبل بوده است که دستور ساخت این بناهای شگفت انگیز را داده است. زیگورات ماندگار گوهر تمدن بشریت در تور عراق می باشد.


منبع: زیگورات ماندگار گوهر تمدن بشریت در تور عراق



تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

  • gashthatour gashthatour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی