تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

پیوندها

بازار های مشهد

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۳ ق.ظ

بازار های مشهد


بازار های مشهد از دیگر مکان های دیدنی مشهد می باشند و اولین جایی که گردشگر های تور مشهد را به سمت خود می کشانند. بخصوص بازار های قدیمی و سنتی مشهد که بسیاری از آثار قدیمی را نیز در خود جای داده اند. از جمله هزاردستان مشهد، مسجد 72 تن مشهد (مقبره امیر غیاث الدین ملکشاه مشهد)، حمام مهدی قلی بیک مشهد (حمام شاه مشهد) و دیگر آثار تاریخی مشهد که در راستای بازار های قدیمی و بازار بزرگ مشهد قرار گرفته اند. تور مشهد با دیدن این مکان ها لذت بیشتری خواهد داشت.


معروف ترین بازار های مشهد


علاوه بر بازار های مشهد قدیمی و سنتی، معروف ترین بازار های مشهد که بصورت مدرن و پیشرفته بوجود آمده اند و مسافران تور زیادی را جهت خرید سوغات و کالا های سنتی به خود جلب می کنند.
•    مجتمع تجاری الماس شرق
در لیست بازار های مشهد خود، این مجتمع تجاری را از قلم نیاندازید. مجتمع تجاری الماس شرق با وسعت 67 هزار متر مربع، یکی از بزرگترین و معروف ترین مراکز تجاری مشهد می باشد. گردشگران تور مشهد بدون بازدید از این مکان، مشهد را ترک نخواهند کرد. از لوازم خانگی، پارکینگ بزرگ، سرزمین عجایب، سینما، شهر دریایی و اجرای برنامه های مختلف می توان به خدمات این مجتمع اشاره کرد. مجتمع تجاری پروما مشهد و مجتمع تجاری زیست خاور مشهد نیز از دیگر بازار های مدرن و محبوب گردشگران تور می باشند.
بازار های سنتی مشهد
بازار های سنتی در میان بازار های مشهد مدرن و سر به فلک کشیده، همواره جذابیت و محبوبیت خود را بیش از پیش حفظ کرده اند و از آیتم های مهم تور مشهد بشمار می آیند.
•    بازار رضا مشهد
بازار رضا از بازار های مشهد سنتی و قدیمی که همواره نام آن اصالت بازار و مشهد را بیش از پیش عمیق تر جلوه می دهد. این بازار در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم (ع) و از شلوغ ترین و بزرگ ترین بازار های کشور می باشد. زیبایی کالا های بازار که نه، زیبایی معماری بازار رضا مشهد به تنهایی-چیزی است که هر گردشگر تور را بسمت خود می کشاند. 
بازار های قدیمی مشهد 
مشهد علاوه بر جاذبه های مذهبی اش، جاذبه های تور و گردشگری فراوانی دارد که یکی از آن ها بازارهای مشهد قدیمی این کلان شهر زیارتی می باشد.
•    بازار فرش فروش ها
بازار فرش فروش ها از مشهور ترین بازار های مشهد و بعنوان جزئی از بازار رضا بود که از آن جدا شد. خرید فرش های دستی و ماشینی منحصر بفرد مشهد و بنای خشت و گلی این بازار از دیگر جاذبه های تور مشهد و گردشگری می باشد.
از دیگر بازار های مشهد قدیمی با قدمت بالا، بازار عباسقلی خان مشهد و بازار سرشور این شهر مقدس می باشند. با ما در جاذبه ها و تور مشهد همراه باشید.


منبع: بازار های مشهد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی