تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

پیوندها

کارهایی که در سفر به استانبول باید انجام داد

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۴ ب.ظ



سفر کردن با تورهای تفریحی ، در کنار بازدید از مناطق توریستی و تاریخی ،  با انجام فعالیت های تفریحی و لذت بردن با بازدید از امکانی که قدمتی ندارند ، لذت بخش تر میشود. در واقع سوالی که قبل از شروع تور به ذهن یک گردشگر میرسد این ست که به جز دیدن مناطق گردشگری ، چه کنیم؟
خوش بختانه ترکیه نیز کشوری پرجاذبه و در همسایگی ما می باشد که انتخاب تور ترکیه برای سفر در تعطیلات ، می تواند از هر لحاظ به صرفه باشد.  کارهایی که می توان در کنار بازدید از مکان های تاریخی در شهر استانبول انجام داد عبارتند از:


کارهایی که در سفر به استانبول باید انجام داد


حمام های واقعی ترکی
حمام های ترکی ،  از امکان معروف هستند که در تور استانبول میبینید. اغلب گردشگران با وجود حمام های امروزی و مدرن در هتل ها ، ترجیح می دهند یک بار استفاده از این حمام ها را تجربه کنند. با توجه به این که بسیاری از بازدیدکنندگان ترکیه اروپایی هستند ، این حمام ها با حفظ سنت ترکی ، رنگ و لعابی آسیایی دارد و بنابراین شاید برای اروپایی ها جذاب تر باشد. مشابه حمام های قدیمی ایران ، اتاق های بزرگی به صورت مجزا در نظر گرفته شده است و در آن افرادی خدمات مختلف را به مردم ارائه می دهند.
جزیره شاهزاده
این جزیره یکی از نه جزیره دورافتاده در استانبول است که نظیر یک دروازه ، استانبول را از حوزه های مختلف جدا میکند. جزیره شاهزاده یک مبانبر برای خروج از شهر است و ساختار قدیمی خود را حفظ کرده است و رفت و آمد های کسانی که در تور ترکیه از این جزیره بازدید می کنند ،با اسب یا کالسکه انجام میشود.
نمایش ماهیگیری در اسکله های استانبول
همه روزه ده ها تن از ماهیگیران در طول پل گالاتا ، به ماهیگیری مشغول میشوند و همین امر منظره ای زیبا و دیدنی را ایجاد کرده است .شاید بسیاری از افرادی که در این محله دیده میشوند ، مشغول به ماهیگیری نیستند ، اما در عین شلوغی و ازدحام در استانبول ، مشغول مشاهده  فعالیت های ماهیگیری هستند. 

 منبع: کارهایی که در سفر به استانبول باید انجام داد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی