تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

پیوندها

بهترین رستوران ها در ترکیه (بخش دوم)

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱ ق.ظ

در تور ترکیه بیش از هر چیزی رستوران های رنگارنگ را مشاهده می کنید که به شکل های مختلف غذاهای ترکی را سرو می کنند. وعده های غذایی و شیوه طبخ آن ها در تور اهمیت زیادی دارد و لازم است که از میان رستوران های متعددی که در تور ترکیه میبینید، بهترین رستوران های ترکیه را برای صرف وعده های غذایی خود انتخاب کنید. برخی از بهترین رستوران هایی که محبوبیت و شهرت زیادی در ترکیه دارند و می توانید با خیال راحت از غذای این رستوران ها استفاده کنید عبارتند از:

بهترین رستوران ها در ترکیه (بخش دوم)

رستوران  Cibalikapı Balıkçıs  
اگر به دنبال غذاهای دریایی در تور ترکیه هستید و به سلامت خود در طول سفر با تور اهمیت می دهید، رستوران دریایی Cibalikapı Balıkçıs انتخاب مناسبی است. Balıkçısı  در زبان ترکی به معنای ماهیگیر است و این برند منسوب به یک ماهیگیر کهن سال است که سال ها قبل این رستوران را تاسیس کرده است و حالا به شهرت امروزی خود در تور ترکیه رسیده است.
صرف غذا در این رستوران کمی نسبت به سایر رستوران های ترکیه پرهزینه است و اگر می خواهید اوقات خود را در این مکان بگذرانید، قبلا میز رزرو کنید و سعی کنید در تور ترکیه روزهایی غیر از شنبه و جمعه را برای صرف غذا در Cibalikapı Balıkçıs انتخاب کنید.
رستوران Fıccın
در Fıccın می توانید لذیذ ترین غذاهای ترکی و چرکسی یا قفقازی را تست کنید. محبوب ترین غذایی که در تور ترکیه در این رستوران تست می کنید، نمونه قفقازی کوفته های ترکی است.
رستوران Hayvore
اگر از خوردن کباب های محلی ترکی در رستوران های مختلف در تور ترکیه خسته شده اید، می توانید انواع غذاهای حاشیه دریای سیاه را در رستوران Hayvore  میل کنید. ماهی کولی سیاه، سوپ کلم، حبوبات چایلی (یک ظرف لوبیا از منطقه چایلی) و  نان ذرت از جمله غذاهای موجود در منو این رستوران در تور ترکیه است.



منبع: بهترین رستوران ها در ترکیه (بخش دوم)

تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

  • gashthatour gashthatour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی