تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

پیوندها

مهم ترین شهرهای هند (بخش دوم)

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۳ ق.ظ

سفر با تور هند یکی از شگفت انگیز ترین و متفاوت ترین تجربه های تفریحی خواهد بود. امپراطوری های مختلفی بر هند حکومت داشته اند و سفر به این کشور سفری تاریخی، مذهبی و تفریحی می باشد. شهرهای زیادی در ایالت های مختلف هند وجود دارند که برخی از آن ها اهمیت بیشتری به لحاظ گردشگری و جذب توریست در تور دارند.

برخی از مهم ترین شهرهای هند عبارتند از:


مهم ترین شهرهای هند (بخش دوم)


بنگلور
بنگلور پایتخت کارناتاکا است و به عنوان شهر سیلیکون در تور هند شناخته شده است. علت این نامگذاری وجود تعدادی زیادی شرکت آی تی معتبر و شعبه های جهانی شرکت های کامپیوتر در این شهر می باشد. بنگلور از 10 مکان ارزشمند دنیا برای کارآفرینی است و بیش از 35 درصد از نیرو متخصص هندی در این شهر مشغول به فعالیت هستند. ابریشم و صنعت مرتبط با آن در این شهر رونق زیادی دارد و بنابراین ابریشم سوغات اصلی این شهر در تور هند خواهد بود.
حیدرآبار
حیدرآباد شهری بزرگ و مهم در هند است که در تورهای مختلف نیز محبوبیت زیادی دارد و بدان لقب شهر مروارید داده اند. وب سایت محبوب گردشگری Lonely Planet  این شهر را در میان لیست 3 شهرستان توریستی برتر جهان قرار داد. به حیدرآباد دره ژنوم هند نیز گفته میشود؛ چرا که صنعت داروسازی در این شهر به رسمیت در کل جهان شناخته شده است.
چنای
چنای پایتخت تامیل نادو و شهرستان بندر اصلی در جنوب هند است. سوغات اصلی این شهر در تور هند چای اصیل چنای است که تولید گسترده ای در هند دارد.
احمدآباد
احمد آباد از شهرستان های پرجنب و جوش در تور هند به لحاظ گردشگری می باشد. تولید جین و جواهرات و سنگ های قیمتی مهم ترین سوغات این شهر بعد از بازگشت ازتورهای تفریحی به شهر و کشور شما می باشد.
پونا
پونا دومین کلان شهر در ماهاراشترا است و تولید ناخالص داخلی  آن حدود 48 میلیارد دلار است. برخی از پونا در تور هند صرفا برای کشاورزی و مناطق سرسبز و حاصل خیز آن بازدید می کنند.


منبع: مهم ترین شهرهای هند (بخش دوم)



تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

نظرات  (۱)

  • پوشاک مردانه
  • سلام مرسی بابت پست جذابتون ، هند واقعآ زیبا و دیدنی هستش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی