تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

پیوندها

مناطق گردشگری بانکوک-بخش دوم

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۰ ق.ظ


مناطق گردشگری بانکوک-بخش دوم

بر خلاف تصور اغلب توریست ها که  فکر می کنند تایلند تنها یک مرکز تفریحی است و تورهایی که در آن برگزار میشود، همگی جنبه تفریحی نظیر استفاده از سواحل، پارک ها آبی و... دارند، تایلند تاریخ غنی و سرشاری دارد. به طوری که بازدید از تمام جاذبه های گردشگری تور تایلند ، در مدت زمان محدود ، میسر نیست.
اگر قصد دارید با تور بانکوک به این کشور سفر کنید و از جاذبه های آن لذت ببرید ، مطالعه این مطلب قطعا در انتخاب بهترین مکان های گردشگری بانکوک به شما کمک خواهد کرد.
کاخ بزرگ
کاخ بزرگ ، ترکیبی مدرن و سلطنتی دارد که برای اولین بار در سال 1782 ، توسط پادشاه وقت ساخته شد. این کاخ ، اقامتگاه درباریان بوده است و هنوز هم محل برگزاری اجلاس سران دولت و یا جلسات رسمی اعضای دولت این کشور می باشد. لازمه ورود به این کاخ و مشاهده معماری زیبای داخلی آن ، برخورداری از پوشش رسمی و مناسب  در طول تور بانکوک است. 
ساخت این کاخ اولین بار به دوران حکومت پادشاه راما برمیگردد. پس از آن و از قرن هجدهم هجری به بعد ، کاخ وسیع تر شد و بنا های بیشتری به این مجموعه اضافه گردید.
معبد Wat Suthat 
این معبد یکی از بزرگترین و قدیمی ترین معابد تایلند است که در تور بانکوک می بینید. ساخت آن به سال 1782 برمیگردد و اولین بار پادشاه راما ، پروژه ساخت آن را ، کلید زد.
جدا از معماری زیبا این معبد ، نقاشی های روی دیوار های این مکان ، به شکل ویژه ای در میان سایر آثار توریستی در تور، جلب توجه می کند.
غول چرخنده
در مرکز شهر بانکوک و دقیقا در محل برگزاری مراسم های مذهبی شهر، غول چرخنده 27 متری، یکی از مناظر چشم نواز بانکوک ، چشم نوازی می کند. این مکان ، یک معبد در تور تایلند است که در ماه دسامبر ، برای برگزاری مراسم های مذهبی از آن استفاده می شود.


منبع: مناطق گردشگری بانکوک-بخش دوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی