تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

پیوندها

مناطق گردشگری بانکوک

gashthatour gashthatour | دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹ ب.ظ


مناطق گردشگری بانکوک

اگر شما به دنبال بازدید جاذبه های گردشگری بانکوک هستید، یک ساختار واحد در میان تمامی جاذبه ها در تور بانکوک مشاهده خواهید کرد : ساختمان سلطنتی ، به همراه ترکیب مجللی که خانه های پادشاهان آن زمان را به یک معبد تبدیل کرده است .

جاذبه های تاریخی در تور بانکوک ، بی شمار است و این تنها بخشی از زیبایی های کشور تایلند می باشد. یکی از دیگر از دلایلی که به تایلند ، جزیره طلایی گفته میشود، ساختمان ها و مجسمه های طلایی می باشد که در طول تور مشاهده می کنید.

معبد وات پو

وات پو دقیقا در بخش جنوبی حوزه کاخ بزرگ بانکوک قرار گرفته است. آن چه که مردم زیادی را در طول تور به بازدید از وات پو تشویق می کند ، منطقه وسیع این مکان تاریخی است که مشاهده از آثار باستانی را منوط به پیاده روی مفصلی در اطراف می کند.

وات پو یک معبد بزرگ است که توسط پادشاه راما ساخته شده است. وات پو تا چندین سال به عنوان یک مکان شفابخش و یک داروخانه برای مردم بود و اگر بیشتر به تاریخچه این مکان در تور بانکوک توجه کنید ، متوجه میشوید که اولین و قدیمی ترین دانشگاه تایلند ، وات پو بوده است. وات پو یک مجسمه بزرگ از خدایان بودا را در بردارد که رنگ طلایی آن ، چشم نواز است.

معبد وات آرون

وات آرون ، دستاوردی پیچیده از جنگ ، شکست و پیروزی در طول جنگ های باستانی سیام سابق و برمه است .اگر می خواهید همزمان از مناطق طبیعی بانکوک در تور لذت ببرید ، تنها کافی است که  قبل از غروب آفتاب ، به پارانگ بروید و از نمای بی نظیر رودخانه چائو پریا در تور بانکوک لذت ببرید. این معبد ، به عنوان معبد سپیده دم در میان مردمی که در تور تایلند می بینید ، شناخته شده است و شامل یک کاخ و کلیسای سلطنتی است.


منبع: مناطق گردشگری بانکوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی