تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

پیوندها

مناطق طبیعی تور پوکت

gashthatour gashthatour | جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۰ ب.ظ


مناطق طبیعی تور پوکت

پوکت از دیدنی ترین نقاط تور تایلند است که به وسیله سواحل مرجانی زیادی از سمت دریا محصور شده است. پوکت کوه ها و آبشارهای زیادی دارد؛ اما معمولا مسافران توربیشترین زمان را در سواحل این منطقه صرف می کنند. ساحل کاتا یکی از زیباترین و البته شلوغ ترین سواحل در تور پوکت است که از انواع تفریحات می توانید در این منطقه استفاده کنید.
ساحل دو قلو کاتا در تور پوکت جاذبه های طبیعی زیادی دارد و به طور کلی اگر تور پوکت را برای سفر خود انتخاب می کنید، آشنایی با مناطق طبیعی پوکت را که عمدتا در ساحل کاتا و کارون متمرکز شده اند به شما پیشنهاد می کنیم.
پارک مینی گلف دینو 
این پارک یکی از دیدنی ترین جاذبه های طبیعی تور پوکت است که با سازه های انسانی میان دو ساحل کارون و کاتا گره خورده است.
در این پارک آتشفشان های مصنوعی فعالی را می توانید در طول تونل ها و حفراتی که مشابه پارک ژوراسیک ساخته شده اند ببینید. مینی گلف دینو مکانی مناسب برای آن دسته از افرادی است که از حرارت و رطوبت بالا در تور پوکت خسته شده اند به دنبال یک مکان طبیعی و نرمال هستند. عبور از آبشار، ورود به آتشفشان های مصنوعی، بازی در باتلاق ها و...از جمله فعالیت های طبیعی پیش بینی شده در این مکان از تور است.
چشم انداز کارون
کارون یکی از زیباترین چشم انداز طبیعی در تور تایلند است که در آن می توانید تمام منطقه  کاتا نوا ، کاتا یائی و و سواحل کارون را مشاهده کنید.
دقت داشته باشید که برای بازدید از این ناحیه در تور پوکت با برنامه ریزی عمل کنید؛ چون علاوه بر این  که مقصد بسیاری از گردشگران است،  عکاسان زیادی نیز از این نقطه بازدید می کنند. این نقطه بین افراد محلی با نام Khao Saam Haad  شناخته میشود. اگر برای عکاسی به این نقطه با تور سفر می کنید، شمالی ترین قسمت این چشم انداز بهترین بخش برای عکاسی است.


منبع: مناطق طبیعی تور پوکت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی