تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

پیوندها

مناطق طبیعی تور هند (بخش سوم)

gashthatour gashthatour | پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۲۰ ب.ظ

مناطق طبیعی تور هند (بخش سوم)


بی شک از متنوع ترین تور های تفریحی در جهان که در آن می توان تمام زیبایی های طبیعی را به یک باره مشاهده کرد، تور هند می باشد.
هند از کشورهای پرحمعیت جهان است و وسعت زیادی نیز دارد. جنگل های وسیع و انبوه زیادی در این کشور دیده میشود و آبشارها و بیابان ها و صخره های مرجانی آن نیز از جاذبه های آبی دیگر این منطقه هستند. سایر جاذبه های طبیعی هند عبارتند از:
جنگل شولا
این جنگل شامل پوشش سبز و انبوه از نوع جنگل های استوایی می باشد و به همین دلیل جانوران و حیوانات زیادی نیز در این محیط ساکن  هستند.
در عمق این جنگل دره بزرگی واقع شده است که در جانب غربی Nilgiris  واقع شده است. حیواناتی که در این منطقه از تور هند میبینید معمولا در خطر انقراض هستند و گونه های کم یابی برشمرده میشوند. اگر با تور هند و صبح هنگام به این جنگل بروید، برداشت چوب از جنگل را مشاهده می کنید.
جنگل های حرا یا مانگرو Bhitarkanika
این جنگل ها بزرگترین جمعیت درخت را در تالاب هند دارند و به عنوان سرمایه ملی این کشور هستند که در تور هند معمولا گردشگران برای بازدید از آن اشتیاق زیادی دارند. این  جنگل جزئی از پارک ملی اوریسا در هند می باشد.
غارهای طبیعی مگالایا
مگالایا با لقب سرزمین ابر ها در تور هند شهرت دارد. غارهای این منطقه عمیق ترین و طولانی ترین غارهای جهان هستند و اساسا بسیاری از عکاسان برای عکسبرداری از این غارهای شگفت انگیز تور هند را انتخاب می کنند.
غار Krem Liat Prah طولانی ترین و بزرگترین غار در تور هند و شبه جزیره هند و در کل جهان می باشد و حدود 31 کیلومتر طول دارد.
دلتای گنگ
این دلتا به نام دلتا گنگ براهماپوترا نیز شهرت دارد و بزرگترین دلتا در جهان است. اساسا تور هند تور بازدید از رتبه اول های جاذبه های گردشگری جهان از نظر وسعت و طول می باشد.

نبع: مناطق طبیعی تور هند (بخش سوم)



تور  تور گشت ها  انواع تور   تور لحظه آخری  تور ارزان  تور گردشگری   تور مسافرتی  خدمات تور  سایت تور


تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی