تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

پیوندها

مناطق طبیعی آلانیا

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۱۶ ق.ظ



آلانیا ، بخشی سرسبز و بکر است که شاید به اندازه سایر  مناطق و جزایر در ترکیه ، تحت تاثیر امور انسانی قرار نگرفته است. اگر به دنبال منطقه ای خلوت تر، دست نخورده تر و با طبیعتی تازه تر هستید، تور آلانیا انتخاب مناسبی است.
اما در ارتباط با مناطق طبیعی در آلانیا باید گفت که شاید غارهای این شهر نسبت به سایرنقاط طبیعی آن ، چشمگیر تر باشد. برخی آلانیا را با غارهای طبیعی و جذاب آن میشناسند.بنابراین در ادامه با برخی از مشهورترین غارهای این شهر آشنا میشوید:

مناطق طبیعی آلانیا


غار دیم
غار دیم ،دومین غار بزرگ در ترکیه است که ارتفاع آن برابر با قلعه آلانیا از سطح دریا می باشد.دسترسی به غار بسیار ساده است و می توانید از این جاذبه از طریق راه آسفالت دیدن کنید.از آن جهت بازدید از این غار در تور آلانیا حائز اهمیت است که این مکان ، در دوران باستان، خدمت های بسیاری به جامعه بشریت کرده است.این غار در تعدیل آب و هوای منطقه و همچنین تامین سکونتگاه برخی از حیوانات، مفید بوده است.
غار Damlataş 
این غار بر اثر یک انفجار دینامیتی و در پی کشف یک معدن ، مشاهده شد.بعد از کشف غار ، مردم زیادی به داخل غار رفتند و از دیدن ستون های آهکی و یخی زیاد این غار شگفت زده شدند و از آن پس این غار نیز به یکی از مقاصد پرطرفدار برای مسافران تور ترکیه ، تبدیل شد.
غار Kadıini
گفته میشود که این غار، از اولین خانه های بشریت بوده است و انسان های نخستین در آن می زیسته اند.آثار قدیمی زیادی در طول بازدید از غار مشاهده خواهید کرد؛سنگ نوشته ها ، نقاشی های نامفهوم و...از جمله این آثار هستند.
غار دزدان دریایی
برای رسیدن به غار از اسکله به سمت ورودی غار حرکت کنید و در راه، ازدیدن  کشتی سازی های متعدد لذت ببرید.علت نام گذاری غار به این دلیل است که در گذشته انباری برای ذخیره غنیمت های دزدان دریایی بوده است.

 منبع: مناطق طبیعی آلانیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی