تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

پیوندها

مشکلات سلامتی و حمل و نقل در ارمنستان

gashthatour gashthatour | جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۲۵ ب.ظ

متاسفانه باید گفت که ماجراجویی شما در تور ارمنستان ممکن است یک زلزله هم داشته باشد چرا که تور ارمنستان در یک محدوده زلزله خیز قرار دارد.

یکی از زلزله های اخیر و بسیار شدیدی که در سال ۱۹۸۸ و در نزدیکی "اسپیتاک" در استان "لوری" به وقوع پیوست، باعث کشته شدن ۲۵۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰ نفر و همچنین زخمی شدن هزاران نفر و ویرانی چندین شهرارمنستان شد. به علاوه زلزله باعث ریزش کوهها در جاده ها و اختلال در سرویس ها می شود.

مشکلات سلامتی و حمل و نقل در ارمنستان:

کار زیادی برای اجتناب از این زلزله ها در تور ارمنستان نمی توانید انجام دهید. اما اگر در یکی از آنها گرفتار شدید  به گفته های مسئولان محلی و رسانه ها گوش کنید.

تور ارمنستان

سفر در سرتاسر تور ارمنستان به خودی خود می تواند بسیار ماجراجویانه باشد. استانداردهای رانندگی در کشور ارمنستان بسیار ضعیف هستند، بد رانندگی کردن و در حالت مستی رانندگی کردن در تور ارمنستان بسیار رایج  است، جاده ها خوب نیستند و وسایل حمل و نقل عمومی نیز بسیار پرازدحام، فرسوده و غیر قابل اعتماد هستند.

باید از بزرگراه قدیمی که بین شهرهای "آیجوان" و "نویمبریان" در منطقه "تاووش" وجود دارد و همچنین بزرگراه اصلی میان شهرهای "کایرانتز" و "باگانیس/ووسکوان"، دوری کنید.

این راه ها تقریبا فاصله کمی تا مرز آتش بس میان نیروهای نظامی تور ارمنستان و آذربایجان دارند. مسافرت داخلی در تور ارمنستان نیاز به برنامه ریزی بسیار دقیق و توجه بسیاری دارد. همچنین به خاطر داشته باشید که  مرزهای زمینی آذربایجان و ترکیه بسته است. البته پروازهای مستقیمی میان "ایروان" و "استانبول" صورت می پذیرند.

اگر بیرون از پایتخت یعنی "ایروان" دچار بیماری و یا جراحت شوید، امکانات درمانی و پزشکی محدودی در اختیارتان قرار دارد. در صورت جراحات و صدمات شدید باید به یک مکان پزشکی مناسب منتقل شوید. خوشبختانه در تور ارمنستان خطراتی که ممکن است سلامت شما را تهدید کنند بسیار محدود هستند.

احتمال ابتلا به مالاریا در قسمت های غربی ارمنستان وجود دارد. بنابراین اگر تصمیم دارید به این قسمت ها باتور سفر کنید حتما داروی مالاریا همراه خود داشته باشید. در غیر اینصورت واکسیناسیون مسافرتی پیشنهاد می شود:

کزاز/دیفتری

هپاتیت های A و B

حصبه

فلج اطفال

از مصون بودن در مقابل سرخک، سرخجه و اوریون اطمینان حاصل کنید.

اگر توصیه های بالا را بکار ببرید آنگاه ماجراجویی شما در تور ارمنستان به آرامی پیش خواهد رفت.


منبع : مشکلات سلامتی و حمل و نقل در ارمنستان

  • gashthatour gashthatour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی