تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

پیوندها

مراکز خرید و تجاری ترکیه

gashthatour gashthatour | سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۳ ق.ظ

مراکز خرید و تجاری ترکیه


ترکیه کشوری غنی ، تاریخی و در عین حال مدرن است که خیابان های آن ، با حفظ بافت قدیمی خود ، شامل بسیاری از بازارهای قدیمی و فروشگاه های مدرن و غربی است. اگر انتخاب شما برای تعطیلات ، تور ترکیه است ، یکی از بهترین کشورها را برای خرید خوب و مطمئن و همچنین سپری کردن تعطیلات ، برگزیده اید.
بوتیک های  سرباز ، بازارهای محلی ، بازارهای بزرگ و فروشگاه های سنتی ، مجموعه ای از  بهترین مارک های پوشاک ، جواهرات ، ابزار و ملزومات منزل و...را به مشتریان ارائه می دهند . اگر به عنوان یک تاجر نیز تور ترکیه را انتخاب می کنید ، مشاهده و انتخاب برندهای معتبر پوشاک ، قطعا اولین انتخاب شما خواهد بود. در این سری از مطالب ، با بهترین مراکز خرید در ترکیه آشنا می شوید.
بازار بزرگ
برای خرید از بزرگترین بازار سرپوشیده در ترکیه که به عنوان محلی قدیمی در قلب استانبول واقع شده است ، خود را آماده کنید . این بازار ، شامل 60 خیابان است که در مجموع 5 هزار فروشگاه ، کل منطقه را پوشش داده است. به طور کلی می توان گفت بهترین مرکز خریدی که متنوع است و با وسعت زیادی در تور ترکیه به چشم می خورد ، این بازار است. 
به دنبال چه اقلامی در طول تور هستید؟  فرش، جواهرات، هنر های گل دوزی، سرامیک نقاشی شده با دست، ادویه جات ، ترشی جات و مغازه های عتیقه فروشی در کل این بازار وجود دارد.
بازارهای تاریخی
این بازارها ، شامل دو بازار کوچک تر ادویه جات مصری و بازار خارجی میشود. بازار ادویه جات مصری :  در این بازار ، متنوع ترین بو ها و زیباترین رنگ های طبیعی را در تور ترکیه را مشاهده می کنید. انواع میوه های خشک ، مربا ، ترشی ، مغزها و چای و قهوه را می توانید خریداری کنید.
بازار خارجی : در این بازار ، مجموعه ای از مواد غذایی تازه و همچنین لباس ها نو و دست دوم به فروش می رسد.


منبع: مراکز خرید و تجاری ترکیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی