تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

پیوندها

جاذبه های گردشگری تور بدروم

gashthatour gashthatour | چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۰۳ ب.ظ



بدروم ، منطقه ساحلی نسبتا وسیعی در ترکیه است که در زمان عثمانی ، تنها یک روستا بود و با ورود گردشگران خارجی و گشترش تورهای گردشگری ، از جمله تور ترکیه ، رفت وآمد مسافران به این منطقه رونق یافت. اگر به دنبال یک جزیره ی زیبا هستید که همزمان از جاذبه های تاریخی و همچنین تفریحی آن دیدن کنید ، مطالعه ادامه این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.

جاذبه های گردشگری تور بدروم

معرفی جاذبه های گردشگری بدروم


قلعه سنت پیتر
قلعه سنت پیتر ، قطعا در لیست بازدید های افرادی که با تور بدروم به این شهر سفر می کنند وجود دارد. گفته میشود که ساخت این قلعه به سال 1402 برمیگردد و توسط شوالیه هایی با ملیت های مختلف ، از جمله شوالیه های فرانسوی و انگلیسی ساخته شده است.بنابراین ، برج های انگلیسی و فرانسوی ، درون این قلعه ، مشهورترین وزیباترین آثار آن هستند که شیرسنگی سر در آن ها جلب توجه میکند.
آرامگاه ماسولوس
این آرامگاه ، زمانی در لیست انتخاب عجایب هفت گانه جهان قرار گرفته بود. آرامگاه ، محل دفن شاه ماسولوس ( 376-353 قبل از میلاد) است که در هالیکارناسوس، نام باستانیبدروم ، قرار گرفته است. هنگامی که ساخت مقبره به پایان رسید، ساختار قابل منحصر به فرد آن،گچبری های پیش ساخته با شکوه توسط مجسمه سازان یونانی توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
آمفی تئاتر بدروم
این مکان، محل برگزاری تئاتر در دوران باستان بدروم بوده است  که با وجود آن که مساحت کمی دارد، اما بازدید از آن را در طول تور بدروم ، به شما توصیه می کنیم. در این تئاتر و در دوران اوج خود ، نمایش هایی در حضور 130 هزار نفر برگزار میشد.
دروازه Myndos
این بخش ، آخرین بخش باقی مانده از دیوار های قلعه محکم در دوران شاه ماسولوس است.کل دیوار در حدود 7 کلیومتر است و برای محافظت از شهرباستانی که امروزه بدروم خطاب میشود، ساخته شده بود.

 منبع: جاذبه های گردشگری تور بدروم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی