تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

پیوندها

آداب و رسوم ارمنستان

gashthatour gashthatour | شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ق.ظ

کشور ارمنستان اصول و فرهنگی غنی  دارند و تور ارمنستان از امن ترین تور های تفریحی در میان گردشگران می باشد. مردم ارمنستان جشن ها و اعیاد زیادی دارند و به اصول و دین خود پای بند هستند. فرهنگ این کشور با تاریخ آن گره خورده است و سنت ها و هنر این کشور که بخشی از فرهنگ آن محسوب میشود، همواره منعکس کننده آداب و رسوم آن در تور ارمنستان بوده است. موسیقی، ادبیات و معماری این کشور بخش هایی از فرهنگ ارمنستان را تشکیل می دهند.

آداب و رسوم ارمنستان

معماری بنا در ارمنستان
سه فاکتور اساسی که  تور ارمنستان را برای گردشگران جذاب کرده است عبارتند از: مناظر کوهستانی بی نظیر، میراث باستانی مسیحیت و فرهنگ این کشور که در طول زمان حفظ شده است. 
معماری بنا ها در تور ارمنستان این فرهنگ را به خوبی باز گو می کند. به ارمنستان کشور سنگ ها نیز گفته میشود که معادل آن به زبان ارمنی Ayastan – karastan  می باشد. جاذبه های طبیعی ارمنستان اغلب سنگی است. کوه های زیادی از جمله کوه قفقاز ارمنستان را احاطه کرده اند که نقش مهمی در ایجاد بناهای سنگی داشته اند.
هنرهای کاربردی
به طورکلی هنرهای سنتی نظیر بافندگی  فرش، سفال ،ساخت طلا و جواهر و....از هنرهای بومی ارمنی ها هستند که در تور ارمنستان مشاهده می کنید.
نقاشی و مجسمه سازی
هر فرهنگ دوره ای را پشت سر گذاشته است که در تور ارمنستان نشانه فرهنگ گذشته در ارمنستان خاچکار بوده است. به خاچکار چلیپاسنگ یا صلیب سنگی نیز گفته میشود.
موزه ها
موزه تاریخ ایروان، موزه هنر های سنتی ارمنستان و موزه هنرهای مدرن از جمله میراث فرهنگی ارمنستان هستند که جزیی از  بازدید های فرهنگی در تور ارمنستان به شمار می آیند.
موسیقی
موسیقی نیز از بخش های جدا ناشدنی در تور ارمنستان است. به جرئت می توان گفت که سبک و سیاق موسیقی سنتی ارمنستان را در هیچ کجای دنیا نمی شنوید. این موزیک به وسیله آلات موسیقی به جای مانده از قرون وسطی نواخته میشود.


منبع: آداب و رسوم ارمنستان


تور  تور گشت ها  انواع تور   تور لحظه آخری  تور ارزان  تور گردشگری   تور مسافرتی  خدمات تور  سایت تور


تور خارجی  تور داخلی  

تور ترکیه  تور تایلند   تور اروپا  تور امارات  تور هند  تور اندونزی  تور چین  تور آمریکا  تور مالزی  تور ارمنستان  تور بلغارستان

تور روسیه  تور گرجستان  تور قبرس  تور مالدیو  تور کره جنوبی تور آفریقای جنوبی  تور سنگاپور  تور استرالیا  تور عراق

تور استانبول  تور آنتالیا  تور کوش آداسی  تور آنکارا  تور بدروم  تور آلانیا  تور قونیه  تور پوکت  تور پاتایا تور بانکوک  تور سامویی

تور یونان  تور فرانسه  تور ایتالیایی  تور اسپانیا  تور دبی  تور بالی  تور کوالالامپور  تور قبرس شمالی  تور قبرس جنوبی

تور مشهد  تور کیش  تور قشم  تور اصفهان  تور یزد  تور شیراز تور شمال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی