تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور ارزان

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

تور گشت ها بانک جامع تور های گردشگری و تور ارزان و تور لحظه آخری با معرفی تورهای جالب و دیدنی

پیوندها

مناطق طبیعی بانکوک

gashthatour gashthatour | يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۶ ب.ظ


مناطق طبیعی بانکوک

تایلند ، به عنوان جزیره گلد یا طلایی و به دلیل وجود سواحل گرم خود شناخته میشود. از آن جایی که آب و هوای این منطقه در تمامی فصول سال گرم است ، بنابراین تور تایلند یکی از محبوب ترین تور ها در هر زمان از سال است و جذب توریست در این کشور تنها به یک فصل خاص محدود نمیشود.
مناطق طبیعی ناب و خاص پایتخت این کشور ، بانکوک ، این منطقه را به یک نقطه تفریحی و مناسب برای ماجراجویی تبدیل کرده است. اگر قصد دارید تعطیلات را با تور بانکوک به این کشور سفر کنید ، شما را به آشنایی با مناطق طبیعی بانکوک دعوت می کنیم.
رودخانه چائو پرایا
این رودخانه ، یک رودخانه با دشت های آبرفتی حاصل خیر در خلیج تایلند است که از بانکوک آغاز میشود. رودخانه را درست در مرکز کشور در تور بانکوک خواهید دید که به دلیل خاک مناسب اطرافش ، یکی از پرطرفدارترین مناطق کشت محصول در تایلند می باشد.
در اطراف این رود مکان های مختلفی برای استقرار مسافران تور پیش بینی شده است و علاوه بر سفر روی رودخانه با کشتی و قایق ها ، می توانید در کافه های اطراف اوقات خود را سپری کنید.
پارک ملی خائو یائی
این پارک درسال 1962 به عنوان اولین پارک ملی که در تور بانکوک می بینید و سومین پارک ملی بزرگ در کشور تایلند ، افتتاح شد.
پارک ملی خائو یائی به عنوان یک میراث جهانی ، پناهگاه حیات وحش هزاران گونه جانوری و گیاهی می باشد. اوایل ماه های مارس و آوریل ، بهترین زمان برای سفر با تورو بازدید از این پارک  می باشد.
دروازه های ورود به این پارک ملی ، در ابتدای پارک چانگ و درایالت  Nakhon Ratchasima  واقع شده است.  در این پارک تعداد زیادی آبشار وجود دارد که شاید نتوانید نمونه های این آبشار ها را در نقاط دیگری از تور تایلند مشاهده کنید.


منبع: مناطق طبیعی بانکوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی